майстер-клас - 4 травня 0 9:00
Аналіз цільової аудиторії та клієнтський сервіс в Інстаграм
Поговоримо, як перетворити Інстаграм на інструмент продаж
Про майстер-клас
кава з тістечками теж буде ;)
Чи потрібен вашому бізнесу instagram? Чи знаєте ви для кого створюєте свій бізнес в соціальних мережах?

Чи готові ви витрачати свій власний вечірній та нічний час на спілкування з клієнтами? Чи є бажання вивчати кому саме цікавий ваш продукт?

Так, питань багато, і з кожним проведеним днем в instagram їх стає ще більше. Можна по-різному відноситись до цього каналу. Але, важливо визнати — ви можете знати усі тонкощі таргетованої реклами, створити бездоганний та сучасний візуальний стиль, але це все не має жодного значення, якщо ви не розумієте для кого все це створюєте.

Про це і поговоримо на майстер-класі.
Про що саме будемо говорити:
1
Аналіз цільової аудиторії
1. Визначення портрету клієнта;
2. Майданчики для пошуку клієнтів;
3. Різниця між онлайн та офлайн аудиторією;
4. Страхи і побоювання цільової аудиторії.
2
Модерація запитів та робота з клієнтами
1. Робота з негативом;
2. Адвокати бренду;
3. Швидкість реакції на клієнта.
Хто спікер
Олена Ярема
Керівник smm buro ya_idea

Почала свій шлях в smm як food блогер. Наразі має власну команду, з якою працює над проектами різних напрямків — кулінарія, спорт, туризм, мода.

Її принцип — на будь-який товар є свій покупець. У ваших клієнтів завжди будуть проблеми, які ви можете вирішити вашим товаром чи послугою. Головне — знайдіть ваш "аватар" клієнта і зрозумійте, що насправді йому потрібно, навіть якщо він сам цього не знає.
Час і місце проведення
4 травня / 9:00-12:30

Кав'ярня MOLOKO
м. Мукачево, вул. Миру, 11Б

Для кого цей майстер-клас буде корисним
Для тих, хто починає продажі в Інстаграм
Тим, хто продає через особистий бренд
Всім, хто продає товари та послуги
Вартість участі у майстер-класі

300 грн при попередній реєстрації
(450 грн в день події)
Made on
Tilda